04-07-2021, 10:02 AM
Czy jest sens promować swoją działalność, jeśli w trakcie lockdownu i tak nie ma się klientów?
Ostatnimi miesiącami toczą się gorące dyskusje na ten temat. A im więcej różnych opinii, tym ciekawsze wnioski można wyciągnąć. Są tacy, którzy twierdzą że o miejsce w sercach i umysłach potencjalnych klientów trzeba walczyć cały czas. I że kiedy wszystko się otworzy, ci co się aktywnie promują, np. nośnikami prezentowanymi na https://www.scianki.info.pl/scianki-wystawiennicze/ będą w uprzywilejowanej pozycji. Drudzy podnoszą, że wydatki na reklamę teraz i tak nie mają szansy się zwrócić, a pozycję na rynku i tak trzeba będzie budować od nowa - bo sytuacja konsumentów diametralnie się zmieni.
A co Wy o tym sądzicie?
Ostatnimi miesiącami toczą się gorące dyskusje na ten temat. A im więcej różnych opinii, tym ciekawsze wnioski można wyciągnąć. Są tacy, którzy twierdzą że o miejsce w sercach i umysłach potencjalnych klientów trzeba walczyć cały czas. I że kiedy wszystko się otworzy, ci co się aktywnie promują, np. nośnikami prezentowanymi na https://www.scianki.info.pl/scianki-wystawiennicze/ będą w uprzywilejowanej pozycji. Drudzy podnoszą, że wydatki na reklamę teraz i tak nie mają szansy się zwrócić, a pozycję na rynku i tak trzeba będzie budować od nowa - bo sytuacja konsumentów diametralnie się zmieni.
A co Wy o tym sądzicie?