Ile Waszym zdaniem można czekać, aż operator zajmie się usterką?
Mogę zrozumieć, że teraz obowiązują jakieś szczególne procedury i trzeba uzbroić się w cierpliwość. Ale tydzień odcięcia od sieci - a tak nam zrobili w grudniu - to już przesada. Mam wrażenie, że gdyby zadzwonić prosto do ekipy fachowców, takich jak Ci https://www.telbest.pl/ wszystko byłoby załatwione w znacznie szybszym tempie. Tylko że w praktyce takiej możliwości nie ma, nigdy nie wiadomo kto robił daną część infrastruktury, kto ma mapy...
A jakby tego było mało, to nie obniżyli ostatniego rachunku z automatu, tylko najpierw muszą rozpatrzyć skargę
Mogę zrozumieć, że teraz obowiązują jakieś szczególne procedury i trzeba uzbroić się w cierpliwość. Ale tydzień odcięcia od sieci - a tak nam zrobili w grudniu - to już przesada. Mam wrażenie, że gdyby zadzwonić prosto do ekipy fachowców, takich jak Ci https://www.telbest.pl/ wszystko byłoby załatwione w znacznie szybszym tempie. Tylko że w praktyce takiej możliwości nie ma, nigdy nie wiadomo kto robił daną część infrastruktury, kto ma mapy...
A jakby tego było mało, to nie obniżyli ostatniego rachunku z automatu, tylko najpierw muszą rozpatrzyć skargę
