Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
reklamowanie działalności w zamknięciu
#1
Czy jest sens promować swoją działalność, jeśli w trakcie lockdownu i tak nie ma się klientów?
Ostatnimi miesiącami toczą się gorące dyskusje na ten temat. A im więcej różnych opinii, tym ciekawsze wnioski można wyciągnąć. Są tacy, którzy twierdzą że o miejsce w sercach i umysłach potencjalnych klientów trzeba walczyć cały czas. I że kiedy wszystko się otworzy, ci co się aktywnie promują, np. nośnikami prezentowanymi na https://www.scianki.info.pl/scianki-wystawiennicze/ będą w uprzywilejowanej pozycji. Drudzy podnoszą, że wydatki na reklamę teraz i tak nie mają szansy się zwrócić, a pozycję na rynku i tak trzeba będzie budować od nowa - bo sytuacja konsumentów diametralnie się zmieni.
A co Wy o tym sądzicie?
Odpowiedz
#2
Oczywiście, ze ma sens promować własną działalność podczas lockdownu. Wiele interesów przenosi się do neta, bo "pandemia". A lockdown wręcz sprzyja robieniu zakupów przez internet. Co widać na przykładzie zakupów spożywczych z dostawą do domu. Polecam zapoznać się z realizacjami firmy 4real.pl
Odpowiedz
#3
fajna sprawa
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości