Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 


Poprzedni temat :: Następny temat
dzień po dniu, tru tu tu.
Autor Wiadomość
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 13584
Wysłany: 2013-12-31, 02:59   

biorąc pod uwagę, że pewnie jest sporo pod górkę i sporo zakrętów, to całkiem niezły wynik.

No dobra, więc dążysz do zbicia czasu do... no, powiedzmy 6 minut, do tych 10 podciągnięć na drążku (to będzie TRUDNE), do talii - niech będzie 75

Teraz, jakie suplementy bierzesz, jak mniej więcej się odżywiasz?
 
   
partycja 
M?odszy Bojownik

Wiek: 21
Dołączyła: 23 Lis 2012
Posty: 56
Wysłany: 2013-12-31, 03:16   

Trudne tzn. niemożliwe? Pamiętajmy, że jestem przeciętną panią Kowalską, więc nie chciałabym, żeby ów cel mógł coś zepsuć.

Odżywiam się właśnie jak przeciętna pani Kowalska, chyba to określenie w tym wypadku również idealnie pasuje.

Z suplementów raczej nie ma co na razie wymieniać, tym bardziej, że właśnie wszystkie mi się kończą.
 
   
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 13584
Wysłany: 2013-12-31, 05:11   

mężczyzna dojdzie do 10 podciągnięć na drążku w miesiąc, góra w kilka miesięcy (zależy od poziomu startowego), ale u kobiety to może być mocno zależne od typu ciała, poziomu hormonów i tak dalej. Może się okazać, że zajmie Ci to kilka lat.

W praktyce u kobiet ilość podciągnięć liczy się podwójnie, 10 dla kobiety to jak 20 dla mężczyzny. Naprawdę bardzo niewielu facetów podciągnie się 20 razy.
Co powiesz na 4? :D

Rozpiszę potem jakiś rozsądny plan suplementacyjny. Myślę, że jak Cię będziemy tu na forum pilnować, nie przestaniesz ich brać, nie zapomnisz, nie uznasz że to bez sensu - a w przypadku supli regularność to podstawa sukcesu.

(szkoda, że mnie tak nikt nie pilnuje, oprócz oczywiście konradosa :D )
 
   
partycja 
M?odszy Bojownik

Wiek: 21
Dołączyła: 23 Lis 2012
Posty: 56
Wysłany: 2013-12-31, 10:45   

Wizja kilku lat wydaje się być trochę przerażająca, więc mogą być te 4, i tak lepsze te kilka od jednego.

Plan suplementacyjny brzmi fajnie. Poprosiłabym jeszcze o zaproponowanie jednego, a max dwóch dodatkowych ćwiczeń, żeby móc już coś powoli wdrażać w życie. O ile przy planie suplementacyjnym łatwo będzie się trzymać, to plan treningowy byłby zupełnie bezsensowny w moim wypadku, mógłby jedynie sprowadzić wizje bloga do śmietnika. Dlatego powolne zmiany są korzystne dla obu ze stron, u mnie jest większe prawdopodobieństwo, że się przy nich utrzymam, a u osoby pomagającej, że jej rady nie pójdą na marne.
 
   
partycja 
M?odszy Bojownik

Wiek: 21
Dołączyła: 23 Lis 2012
Posty: 56
Wysłany: 2014-01-02, 20:24   dzie? po dniu.

Po dwudniowej przerwie z wiadomych przyczyn można wracać do bloga.

Dzisiaj padło na wypad biegowy. Niestety prawdopodobnie wybrałam za krótką trasę i z pewnością do tego przetruchtałam ją ze zbyt małym zaangażowaniem, ponieważ nie za bardzo się zmęczyłam. Dla porządku będę zapisywać tutaj odpowiednio czasy i odległości treningowe, aby móc się pilnować i jakoś powoli zwiększać intensywność kolejnych wypadów(i oczywiście, aby pocieszać osoby, które biegają równie wolno jak ja). Odcinek 4,5 km zajął 27 minut (przy czym stoper musiał być kilka razy zatrzymywany na światłach, więc nie wiem czy można to uznać za trucht ciągły). Z ciekawości na koniec zmierzyłam przyspieszenia na 100 m, ale tylko 2 razy(następnym razem proszę mi przypomnieć, abym wzięła ze sobą czapkę i rękawiczki!) w pierwszym wyszło 0:19, a kolejnym 0:21.

Zastanawiam się od jakich ćwiczeń zacząć, aby wzmocnić ręce adekwatnie do podciągnięć. Z tego, co dziś sprawdzałam to o tej porze nie za bardzo możliwe jest użytkowanie z miejskich drążków, chociaż pewnie i tak na razie na nic mi się one przydadzą.

Naturalnie 200 brzuszków i 50 przysiadów na deser.
 
   
partycja 
M?odszy Bojownik

Wiek: 21
Dołączyła: 23 Lis 2012
Posty: 56
Wysłany: 2014-01-03, 21:46   

Dzisiaj udało się jedynie zacząć z rana ćwiczenia. Jednak z powodu "przeziębienia" na kilka dni prawdopodobnie zawieszam ćwiczenia.

Czy bez z suplementów też mogę sobie dążyć do ustalonych celów, tomaszku?
 
   
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 13584
Wysłany: 2014-01-03, 23:06   

suplementy rozpiszę Ci jak będę przytomny, teraz przestawiam sobie zegar biologiczny i wolę tego nie robić bo coś pokręcę :D
 
   
partycja 
M?odszy Bojownik

Wiek: 21
Dołączyła: 23 Lis 2012
Posty: 56
Wysłany: 2014-01-07, 01:39   

W końcu przy pomocy serdecznego tomaszka udało się (chyba!) nauczyć prawidłowych brzuszków. Jeszcze z pewnością wiele niedogodności pozostaje do poprawienia, ale z czasem się wyrobi. Na dziś wyszło 150.

Właśnie sobie przypomniałam, że zakładając bloga zapomniałam uwzględnić początkowe błędy, które będą się pojawiać przy każdym ćwiczeniu, którego się podejmę. Na szczęście jest tak wiele czasu, aby móc je skorygować!

A 1-2 dniowe przerwy jakże fajnie wpływają na przebieg treningów. Jest czas, aby na spokojnie się nad wszystkim zastanowić. A może to po prostu sprzyja charakterom, które lubią zmiany co pewien czas?
 
   
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 13584
Wysłany: 2014-01-07, 13:06   

Bo Oartycju, ćwicząc dany mięsień trzeba dać mu 1-2 dni odpoczynku. Dlatego albo ćwiczysz całe ciało co 2-3 dni, albo - jak ja to robię - 1 dzień jedne mięśnie, 2 dzień jakieś inne, a 3 dzień całkowity odpoczynek. Oczywiście dotyczy to tylko ćwiczeń siłowych z dużym obciążeniem.

A suple miałem wypisać!

Oczywiście omega 3 (2000 mg EPA bo pewnie taką formę bierzesz), oczywiście witamina D3 (2-3 tysiące IU dziennie), do tego kup takie coś jak olimp vita sport.

Do tego lecytyna sojowa - 2-3 duże łyżki dziennie

I to na początek wystarczy!
 
   
meinong 
Starszy Bojownik

Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 421
Wysłany: 2014-01-07, 20:23   

tomakin: kpiny sobie urządzasz? Pacjenci na sąsiednim forum już się niecierpliwią.
 
   
Surri 
weteran


Wiek: 31
Dołączyła: 27 Kwi 2007
Posty: 3412
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-08, 12:16   

Jesteście kosmitami. A umiecie robić ladne banerki? :-P
 
 
   
partycja 
M?odszy Bojownik

Wiek: 21
Dołączyła: 23 Lis 2012
Posty: 56
Wysłany: 2014-01-12, 23:57   

Hm. Mój blog ostatnio nie wygląda najlepiej...

Przynajmniej suplementy przyjmuję regularnie, hihi.
 
   
partycja 
M?odszy Bojownik

Wiek: 21
Dołączyła: 23 Lis 2012
Posty: 56
Wysłany: 2014-01-16, 23:12   

Dam chociaż znak życia, żeby mój blog drogi nie obumierał.

Nawet nie wiem jak się wysłowić. Do ćwiczeń fizycznych najwyraźniej także trzeba dojrzeć. :-(
 
   
partycja 
M?odszy Bojownik

Wiek: 21
Dołączyła: 23 Lis 2012
Posty: 56
Wysłany: 2014-01-20, 00:37   

Suplementy fajne są.
 
   
tomakin
Administrator


Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 13584
Wysłany: 2014-01-20, 03:00   

no ba, najfajniejsze!
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template TeskoGreen v 0.1 modified by Nasedo.
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 11